Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

MacBook Pro 15" Retina-scherm mid 2015 Vervanging van de logic board module

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1

      Verwijder de twee 2.2 mm lange T5 Torx-schroeven die de cover over de touchpadkabelaansluiting op het logic board bevestigen.

      Stap 2

      Gebruik het platte einde van een spudger om de kabelaansluiting van het touchpad uit het contact op het logic board los te koppelen.

      Stap 3

      Verwijder de kleine rubberen bescherming die op de schroef zit aan het einde van het koellichaam.

      Stap 4

      Verwijder de volgende zes schroeven die de logic board module aan de bovenste behuizing bevestigen.

      Stap 5

      De volgende stappen laten in detail zien hoe je de zes gemarkeerde aansluitingen los koppelt. Zorg dat je iedere stap goed leest, aangezien deze aansluitingen alle verschillende zijn en dus verschillende instructies vereisen.

      Stap 6

      Gebruik de punt van een spudger om de sluitklem op het ZIF-contact, waar de lintkabel van de microfoon in is geplaatst, omhoog te klappen.

      Stap 7

      Gebruik het platte einde van een spudger om de linker speakeraansluiting uit het contact op het logic board omhoog te duwen.

      Stap 8

      Trek de tape die over de bovenkant van de datakabelaansluiting van het toetsenbord heen is geplakt los.

      Stap 9

      Gebruik de punt van een spudger om de sluitklem van het ZIF-contact waar de datakabel van het toetsenbord mee is verbonden omhoog te duwen.

      Stap 10

      Gebruik de punt van een spudger om de rechter speakeraansluiting uit het contact op het logic board omhoog te duwen.

      Stap 11

      Gebruik de punt van een spudger om de aansluiting van de backlight van het toetsenbord uit het contact op het logic board omhoog te duwen.

      Stap 12

      Gebruik de punt van een spudger om het slot op de schermdatakabel omhoog te klappen en deze richting de kant van de MagSafe 2-stroompoort te draaien.

      Stap 13

      Trek de schermdatakabel in een rechte beweging uit het contact op het logic board.

      Stap 14

      Verwijder de twee 4.0 mm lange T5 Torx-schroeven uit het MagSafe 2-bord.

      Stap 15

      Til de volledige logic board module omhoog en trek deze weg van de muur van de bovenste behuizing.