Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Waarschuwing: Je bewerkt een vooraf vereiste handleiding. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden alle 17 handleidingen die deze stap bevatten.

Stap 1 vertalen

Stap 1
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Your phone's rear cover may have two #000 Phillips screws or Apple's 5-Point "Pentalobe" screws. Check which screws you have, and ensure you also have the correct screwdriver in order to remove them.

  • Remove the two 3.6 mm Pentalobe or Phillips #000 screws next to the dock connector.

Eteignez votre iPhone avant toute réparation.

Sur le boîtier arrière de votre iPhone, vous trouverez deux vis cruciformes #000 ou des vis "Pentalobe" 5 points Apple. Vérifiez de quelles vis il s'agit et prévoyez un tournevis adapté pour les enlever.

Retirez les deux vis de 3,6 mm Pentalobe ou cruciformes #000 près du connecteur de dock.

Evitez d'utiliser le tournevis 5 points plus d'une fois, car il risque d'endommager les vis.