Ga door naar hoofdinhoud
Stap 13
A glass back and a stubbornly glued battery? Samsung, have you been hanging out with Apple? Alass, the Apple tactics end all too soon. There are no handy pull tabs in sight, meaning this nasty adhesive needs to be picked away one strip at a time.
  • A glass back and a stubbornly glued battery? Samsung, have you been hanging out with Apple?

  • Alass, the Apple tactics end all too soon. There are no handy pull tabs in sight, meaning this nasty adhesive needs to be picked away one strip at a time.

  • We assume that Samsung knows how much of a pain this is, given the markings found inside next to the battery.

¿Una tapa trasera de cristal y una batería pegada obstinadamente? Samsung ¿estuviste juntándote con Apple?

Alas, las tácticas de Apple terminan demasiado pronto. No hay lengüetas de extracción prácticas a la vista, lo que significa que este desagradable adhesivo debe ser recogido una tira a la vez.

Suponemos que Samsung sabe cuán doloroso es esto, dadas las marcas que se encuentran dentro de la batería.