Ga door naar hoofdinhoud
Stap 13
A glass back and a stubbornly glued battery? Samsung, have you been hanging out with Apple? Alass, the Apple tactics end all too soon. There are no handy pull tabs in sight, meaning this nasty adhesive needs to be picked away one strip at a time.
  • A glass back and a stubbornly glued battery? Samsung, have you been hanging out with Apple?

  • Alass, the Apple tactics end all too soon. There are no handy pull tabs in sight, meaning this nasty adhesive needs to be picked away one strip at a time.

  • We assume that Samsung knows how much of a pain this is, given the markings found inside next to the battery.

Eine Glasrückseite und ein hartnäckig verklebter Akku? Samsung, hast du dich etwa mit Apple herumgetrieben?

Nur schade, dass du nicht auch gleich andere praktische Dinge von Apple übernommen hast. Keine Spur von Zuglaschen zum Beispiel, also muss dieser fiese Kleber Streifen für Streifen abgepult werden.

Angesichts der Kratzspuren, die innen gleich neben dem Akku zu finden sind, gehen wir davon aus, dass Samsung genau weiß wie unangenehm das ist.