Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Waarschuwing: Je bewerkt een vooraf vereiste handleiding. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden alle 5 handleidingen die deze stap bevatten.

Engels
Nederlands

Stap 1 vertalen

Stap 1
Remove two T6 Torx screws from each side of the hard drive (four screws total). You'll need to transfer these screws to your new hard drive if you're changing drives.
  • Remove two T6 Torx screws from each side of the hard drive (four screws total).

  • You'll need to transfer these screws to your new hard drive if you're changing drives.

  • If desired, peel the pull tab off your old hard drive and transfer it to the side of your new drive.

  • If you are installing a new hard drive, we have an OS X install guide to get you up and running. Many recent Macs may be able to use OS X Internet Recovery.

Verwijder de twee T6 Torx-schroeven aan beide zijden van de harde schijf (vier in totaal).

Je zult de schroeven mee moeten overzetten naar je nieuwe harde schijf als je je oude vervangt.

Je kunt, als je dit wilt, ook de treklip die aan je oude harde schijf zit overzetten naar je nieuwe harde schijf.

Voor het installeren van je nieuwe harde schijf hebben we een speciale OS X installatiehandleiding om je het wat makkelijker te maken. De meeste nieuwe Mac's kunnen ook gebruik maken van de OS X internet recovery.