Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

MacBook Pro 13" Twee Thunderbolt-poorten 2020 Vervanging van de antennebalkmodule

Handleidingsbenodigdheden

MacBook Pro 13" Twee Thunderbolt-poorten eind 2020 Vervanging van de onderste behuizing

Loskoppelen van de batterij

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Verwijder de antennekabelmodule

      Verwijder de vier 3.3 mm lange T3 Torx-schroeven waarmee de plastic covers bovenop de schermscharnieren bevestigd zijn.

      Stap 2

      Verwijder beide plastic scharniercovers.

      Stap 3

      Verwijder de twee 3.1 mm lange T3 Torx-schroeven waarmee de aluminium cover bovenop de hoofdschermkabel is bevestigd.

      Stap 4

      Verwijder de twee 1.7 mm lange T3 Torx-schroeven waarmee de aluminium cover bovenop de flexaansluiting van de schermkabel is bevestigd.

      Stap 5

      Wrik de flexkabel van het schermbord recht uit het contact omhoog om deze van het schermbord los te koppelen.

      Stap 6

      Verwijder de vier 1.5 mm lange T3 Torx-schroeven waarmee de twee aluminium covers op de twee schermkabelaansluitingen zijn bevestigd.

      Stap 7

      Verwijder de vier 3.3 mm lange T5 Torx-schroeven (twee aan beide zijden) waarmee de antennekabelmodule bevestigd is.

      Stap 8

      Gebruik een pincet om de plastic cover van de antennekabel te verwijderen.

      Stap 9

      Koppel de twee coaxiale antennekabels los door deze op voorzichtige wijze in een rechte beweging van het logic board omhoog te wrikken.

      Stap 10

      Om de antennekabels weer aan te sluiten, gebruik je een pincet om de connector direct boven het contact te plaatsen om deze vervolgens met een spudger naar beneden te drukken totdat je deze vast voelt klikken.

      Stap 11

      Verwijder de 3.7 mm lange T5 Torx-schroef waarmee de twee coaxiale antennekabels aan het moederbord zijn bevestigd.

      Stap 12

      Gebruik een openingsplectrum om de antennekabelmodule met behulp van een hefboom uit de op de afbeelding getoonde gebieden omhoog te tillen.

      Stap 13

      Probeer de antennemodule op voorzichtige wijze te verwijderen en vergeet daarbij tegelijkertijd niet de antennekabelbundel onder de warmtepijp vandaan te halen.