Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

MacBook Pro 13" Twee Thunderbolt-poorten eind 2020 Vervanging van de antennebalkmodule

Handleidingsbenodigdheden

MacBook Pro 13" Twee Thunderbolt-poorten eind 2020 Vervanging van de onderste behuizing

Loskoppelen van de batterij

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Verwijder de antennekabelmodule

      Verwijder de vier 3.3 mm lange T3 Torx-schroeven die de plastic covers bovenop de schermscharnieren bevestigen.

      Stap 2

      Verwijder beide plastic scharniercovers.

      Stap 3

      Verwijder de twee 3.1 mm lange T3 Torx-schroeven die de aluminium cover bovenop de hoofdschermkabel bevestigen.

      Stap 4

      Verwijder de twee 1.7 mm lange T3 Torx-schroeven die de aluminium cover bovenop de flexaansluiting van de schermkabel bevestigen.

      Stap 5

      Wrik de flexkabel van het schermbord in een rechte beweging uit het contact omhoog om deze van het schermbord los te koppelen.

      Stap 6

      Verwijder de vier 1.5 mm lange T3 Torx-schroeven die de twee aluminium covers bovenop de twee schermkabelaansluitingen bevestigen.

      Stap 7

      Verwijder de vier 3.3 mm lange T5 Torx-schroeven (twee aan iedere zijde) die de antennekabelmodule bevestigen.

      Stap 8

      Gebruik een pincet om de plastic antennekabelcover te verwijderen.

      Stap 9

      Koppel de twee antenne coax-kabels los door deze in een rechte beweging van het logic board omhoog te wrikken.

      Stap 10

      Om iedere antennekabel weer aan te sluiten, gebruik je een pincet om de aansluiting op de juiste positie boven het contact aan te brengen en druk je deze met een spudger omlaag zodat deze vastklikt.

      Stap 11

      Verwijder de 3.7 mm lange T5 Torx-schroeven die de twee coax-kabels van de antenne aan het moederbord bevestigen.

      Stap 12

      Gebruik een openingsplectrum om de antennekabelmodule uit je laptop te wrikken. Zie de afbeelding voor de plekken waar je je plectrum kunt plaatsen.

      Stap 13

      Verwijder de antennemodule terwijl je de antennekabelbundel onder de warmtepijp vandaan trekt.

      Stap 14

      Verwijder de antennekabelmodule.