Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

MacBook Pro 13" Twee Thunderbolt-poorten eind 2020 Vervanging van het trackpad

Handleidingsbenodigdheden

MacBook Pro 13" Twee Thunderbolt-poorten eind 2020 Vervanging van de onderste behuizing

Loskoppelen van de batterij

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig
      Compare your new replacement part to the original part—you may need to transfer remaining components or remove adhesive backings from the new part before installing.
      '''***To reassemble your device, follow the above steps in reverse order.'''***
      Take your e-waste to an [[E-Waste|R2 or e-Stewards certified recycler|new_window=true]].
      Repair didn’t go as planned? Try some basic [[Troubleshooting Problems After a Repair|troubleshooting|new_window=true]] or search our [link|https://www.ifixit.com/Answers/Device/MacBook%20Pro%2013%22%20Two%20Thunderbolt%20Ports%202020|Answers community] for help.

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Verwijder het trackpad

      Gebruik een T5 Torx-schroevendraaier om de twee 1.9 mm lange schroeven, die de beugel op de kabelaansluiting van het trackpad bevestigt, te verwijderen.

      Stap 2

      Verwijder de beugel op de kabelaansluiting van het trackpad.

      Stap 3

      Gebruik een spudger om de lintkabel van het trackpad los te koppelen door deze in een rechte beweging van het logic board omhoog te duwen.

      Stap 4

      Verwarm een iOpener en leg deze gedurende ongeveer een minuut op de lintkabel van het trackpad om de lijm die de kabel op de batterij bevestigt te verzwakken.

      Stap 5

      Trek de lintkabel van het trackpad op voorzichtige wijze van de batterij af en duw deze uit de weg.

      Stap 6

      Gebruik een T5 Torx-schroevendraaier om de tien schroeven, die de trackpadmodule bevestigen, te verwijderen:

      Stap 7

      Verwijder de trackpadmodule.