Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

Apple Watch Series 6 Vervanging van het scherm

Handleidingsbenodigdheden

Openingsprocedure

Apple Watch Series 6 Vervanging van de batterij

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig
      To reassemble your Apple Watch Series 6 follow these instructions in reverse order to reattach the screen and the battery.
      Apply a little bit of high isopropyl alcohol (>90%) to a Q-tip or use a cleaning pad to gently remove the leftover adhesive on the edges of the watch case and the screen before installing new adhesive.
      Take your e-waste to an [[E-Waste|R2 or e-Stewards certified recycler|new_window=true]].
      Repair didn’t go as planned? Check out our [link|https://www.ifixit.com/Answers/Device/Apple%20Watch%20Series%206|Answers community] for troubleshooting help.

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Peuter de beschermfolie los

      Gebruik een pincet om zwarte beschermtape van beide schermaansluitingen te verwijderen.

      Stap 2 — Maak de schermkabels los

      Gebruik de punt van je spudger om de sluitklemmen op beide ZIF-aansluitingen van de schermkabels open te klappen.

      Stap 3

      Gebruik een pincet om de zijkanten van de sticker, die de scherm- en aardingskabels aan de achterzijde van het scherm bevestigt, omhoog en los te peuteren.

      Stap 4

      Gebruik een pincet om beide schermkabels uit de ZIF-aansluitingen te trekken.

      Stap 5 — Verwijder het scherm

      Scheid de horlogemodule en het scherm.