Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

Nintendo Switch Lite Vervanging van de batterij

Handleidingsbenodigdheden

Nintendo Switch Lite Vervanging van het achterste paneel

Nintendo Switch Lite Vervanging van de beschermplaat

Nintendo Switch Lite Loskoppelen van de batterij

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig
      To reassemble your device, follow these instructions in reverse order.
      For optimal performance, [[Battery Calibration|calibrate your newly installed battery|new_window=true]] after completing this guide.
      Take your e-waste to an [[E-Waste|R2 or e-Stewards certified recycler|new_window=true]].
      Repair didn’t go as planned? Try some [[Troubleshooting Problems After a Repair|basic troubleshooting]], or ask our [link|http://www.ifixit.com/Answers/Device/Nintendo%20Switch%20Lite|Nintendo Switch Lite Answers community] for help.

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Verwijder de batterij

      Dien wat druppels lijmverwijderaar of hooggeconcentreerde isopropyl alcohol toe (90% of hoger) in de inkeping aan de bovenkant van de batterij.

      Stap 2

      Kantel de bovenkant van het toestel zodat de isopropyl alcohol onder de batterij door kan lopen.

      Stap 3

      Steek een openingsplectrum in de opening tussen de batterij en de rand van de batterijruimte.

      Stap 4

      Laat je openingsplectrum op z'n plek zitten en dien wat meer druppels lijmverwijderaar of isopropyl alcohol toe in de ruimte waar de batterij zich bevindt.

      Stap 5

      Als er eenmaal genoeg ruimte is gecreëerd, steek je een spudger onder de batterij en duw je deze langzaam omhoog.

      Stap 6

      Gebruik lijmverwijderaar of isopropyl alcohol en een stuk stofvrij doek om de lijmresten in de ruimte waar de batterij zich bevond te verwijderen voordat je die nieuwe batterij installeert.