Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

Nintendo Switch Lite Vervanging van het scherm

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Verwijde de midframemodule

      Gebruik een Phillips-schroevendraaier om de volgende vier schroeven te verwijderen:

      Stap 2

      Gebruik een spudger of je vingers om de midframemodule uit de inkeping omhoog te tillen.

      Stap 3 — Verwijder de knoppen

      Verwijder alle knoppen op dit punt in de reparatieprocedure als je dat nog niet gedaan hebt. Zo voorkom je dat ze tijdens de reparatie uit het toestel vallen en mogelijk kwijt raken.

      Stap 4 — Verwijder het scherm

      Verwarm een iOpener en leg deze, langs de bovenkant, op de achterkant van het scherm gedurende 1-2 minuten om de lijm eronder te verwarmen.

      Stap 5

      Steek een openingsplectrum tussen het frame en de bovenkant van het scherm om de twee elementen van elkaar te scheiden.

      Stap 6

      Schuif je plectrum langs de bovenkant van het scherm om de lijm aldaar door te snijden.

      Stap 7

      Verwarm de achterkant van het scherm, deze keer aan de rechterkant, gedurende 1-2 minuten om de lijm aldaar te verwarmen.

      Stap 8

      Blijf je plectrum langs de rechterkant van het scherm schuiven om de lijm daar ook door te snijden.

      Stap 9

      Verwarm de achterkant van het scherm, deze keer aan de onderkant, gedurende 1-2 minuten om de lijm eronder te verwarmen.

      Stap 10

      Blijf je plectrum langs de onderkant van het scherm schuiven om de lijm door te snijden.

      Stap 11

      Verwarm de achterkant van het scherm, deze keer langs de linkerkant, gedurende 1-2 minuten om de lijm eronder te verwarmen.

      Stap 12

      Schuif je plectrum langs de linkerkant van het scherm om de lijm door te snijden.

      Stap 13

      Gebruik het platte einde van je spudger of je vingers om het scherm omhoog en uit het frame te tillen,

      Stap 14

      Als je ook de digitizer vervangt, kun je deze stap overslaan.