Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

Loskoppelen van het logic board

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Koppel het logic board los

      Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.4 mm lange schroeven die de beugel over de trackpadaansluiting bevestigen los te schroeven.

      Stap 2

      Gebruik het platte einde van een spudger om de kabelaansluiting van het trackpad uit het contact omhoog te duwen.

      Stap 3

      Schuif de punt van een spudger onder de speakerkabel en duw deze in een rechte beweging omhoog om de speaker los te koppelen.

      Stap 4

      Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.3 mm lange schroeven die de beugel over de USB-C poort aansluiting bevestigen los te schroeven.

      Stap 5

      Gebruik het platte einde van een spudger om de kabelaansluiting van de USB-C poort omhoog te duwen en deze uit het contact op het logic board te verwijderen.

      Stap 6

      Gebruik een spudger om de kleine sluitklem op de ZIF-aansluiting van de geluidskaartkabel omhoog te wippen.

      Stap 7

      Trek de zwarte tape die over de kabelaansluiting van de ventilator heen zit geplakt los.

      Stap 8

      Gebruik de punt van je spudger om de sluitklem op de ZIF-aansluiting van de ventilatorkabel omhoog te duwen.

      Stap 9

      Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.4 mm lange schroeven die de beugel over de antennekabel bevestigen te verwijderen.

      Stap 10

      Steek de punt van een spudger onder een van de antennekabels, zo dicht mogelijk bij de aansluiting. Duw de kabel vervolgens recht omhoog om de kabel los te koppelen.

      Stap 11

      Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.5 mm lange schroeven die de beugel over de schermkabelaansluiting bevestigen te verwijderen.

      Stap 12

      Gebruik het platte einde van een spudger om de schermkabelaansluiting omhoog te duwen.