Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

MacBook Pro 16" 2019 Vervanging van het trackpad

Handleidingsbenodigdheden

Uitschakelen van de Auto Boot

MacBook Pro 16" 2019 Vervanging van de onderste behuizing

MacBook Pro 16" 2019 Loskoppelen van de batterij

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Verwijder de beugel van de kabelaansluiting van het trackpad

      Gebruik een T3 Torx-schroevendraaier om de twee 1.8 mm lange schroeven die de beschermbeugel van de kabelaansluitingen van het toetsenbord en het trackpad bevestigen te verwijderen.

      Stap 2 — Koppel de trackpadkabel los

      Gebruik een spudger om de trackpadkabel los te koppelen door de aansluiting in een rechte beweging van het logic board omhoog te duwen.

      Stap 3

      Gebruik een beetje warmte op de lintkabel van het trackpad om de lijm eronder, die het aan de batterij bevestigt, te verzachten.

      Stap 4

      Peuter de trackpadkabel voorzichtig los van de batterij en duw deze uit de weg.

      Stap 5 — Verwijder de schroeven van de trackpadmodule

      Gebruik een T5 Torx-schroevendraaier om de 13 schroeven die de trackpadmodule bevestigen los te schroeven:

      Stap 6 — Verwijder het trackpad

      Klap het scherm een klein beetje open, maar houd de MacBook op z'n kop. De trackpadmodule zou los moeten komen en plat op het scherm moeten liggen.

      Stap 7

      Wees bij het verwijderen van de trackpadmodule voorzichtig dat je de negen kleine, metalen schroefringetjes niet verliest. (Deze zullen er namelijk afvliegen en verloren raken als ze ook maar enigszins worden geprovoceerd.)