Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Engels
Nederlands

Openingsprocedure

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Openen van het scherm

      Zorg dat je je horloge van de oplader af haalt en uitschakelt voordat je met enige reparatie begint.

      Stap 2 — Veiligheidsvoorschriften

      Omdat de opening tussen het scherm en de body van de horloge zo dun is, zul je een scherp mes nodig hebben om deze van elkaar te scheiden. Lees de volgende waarschuwingen rustig door voordat je verder gaat.

      Stap 3

      Verwarm een iOpener (of gebruik een föhn of warmtepistool) en verwarm de bovenkant van de horloge om de lijm onder het scherm te verzwakken.

      Stap 4

      Plaats de rand van een rond mes in de kleine opening tussen het scherm en de behuizing. Begin aan de korte kant van het scherm, het dichtst bij de "digitale kroon".

      Stap 5

      Als je eenmaal een kleine opening hebt weten te creëren, verwijder je het mes uit de horloge en steek je het dunnere deel van een openingstool in de opening.

      Stap 6

      Het is waarschijnlijk dat de Force Touch-sensor aan het schermframe zal blijven plakken in plaats van aan de body van de horloge. In dit geval kun je een openingsplectrum onder het scherm steveken om de Force Touch-pakking op voorzichtige wijze van het scherm te scheiden.

      Stap 7

      Voorkom dat je onnodige druk op de schermkabels zet bij het naar achteren vouwen van het scherm.