Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

MacBook Pro 13" met twee Thunderbolt-poorten 2019 Vervanging van de antennekabelmodule

Handleidingsbenodigdheden

Uitschakelen van de Auto Boot

MacBook Pro 13" met twee Thunderbolt-poorten 2019 Vervanging van de onderste behuizing

Loskoppelen van de batterij

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig
Antenna CableBar Assembly
Antenna CableBar Assembly
MacBook Pro 13" Two Thunderbolt Ports 2019 Antenna CableBar Assembly Replacement
Replace the Antenna Cable Assemblyantenna bar assembly in your MacBook Pro 13" Touch Bar 2019.
    Use this guide to replace the antenna cablebar assembly of your MacBook Pro 13" Touch Bar 2019. [ … ] '''For your safety, drain your MacBook Pro’s battery to 25% charge or less before you begin.'''

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Verwijder de antennekabelmodule

      Verwijder de vier 3.3 mm lange T3 Torx-schroeven die de plastic covers boven op de scharnieren van het scherm bevestigen.

      Stap 2

      Verwijder beide plastic scharniercovers.

      Stap 3

      Verwijder de twee 3.1 mm lange T3 Torx-schroeven die de aluminium cover bovenop de hoofdschermkabel bevestigen.

      Stap 4

      Verwijder de twee 1.7 mm lange T3 Torx-schroeven die de aluminium cover bovenop de flexaansluiting van de schermkabel bevestigen.

      Stap 5

      Wrik de flexkabel van het schermboard in een rechte beweging omhoog uit het contact om deze los te koppelen van het schermboard.

      Stap 6

      Verwijder de vier 1.5 mm T3 Torx-schroeven die de twee aluminium covers bovenop de twee schermkabelaansluitingen bevestigen.

      Stap 7

      Verwijder de vier 3.3 mm lange T5 Torx-schroeven die antennekabelmodule aan beide kanten bevestigen.

      Stap 8

      Koppel de twee coaxkabels van de antenne voorzichtig los door deze in een rechte beweging van het logic board omhoog te duwen.

      Stap 9

      Verwijder de 3.4 mm lange T5 Torx-schroeven die de twee coaxkabels van de antenne aan het main board bevestigen.

      Stap 10

      Gebruik een openingsplectrum om de antennekabelmodule, in de gebieden die op de foto worden getoond, omhoog te duwen.

      Stap 11

      Verwijder de antennemodule op voorzichtige wijze terwijl je tegelijkertijd zorgt dat je de bundel aan antennekabels onder het koellichaam door trekt.

      Stap 12

      Verwijder de antennekabelmodule.