Ga door naar hoofdinhoud

Waarschuwing: Je bewerkt een vooraf vereiste handleiding. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden alle 12 handleidingen die deze stap bevatten.

Engels
Nederlands

Stap 7 vertalen

Stap 7
Use a spudger to gently lift the battery power connector, disconnecting the battery. Lift the connector high enough so that it stays separated from its socket. If it accidentally makes contact during the course of your repair, it could damage your MacBook Pro.
  • Use a spudger to gently lift the battery power connector, disconnecting the battery.

  • Lift the connector high enough so that it stays separated from its socket. If it accidentally makes contact during the course of your repair, it could damage your MacBook Pro.

Gebruik een spudger om de stroomaansluiting van de batterij op voorzichtige wijze omhoog te tillen en zo de batterij los te koppelen.

Til de aansluiting zodanig omhoog dat deze geen contact meer kan maken met het contact. Als deze namelijk wel contact maakt tijdens de reparatie, kun je je MacBook Pro permanent beschadigen.