Ga door naar hoofdinhoud

Waarschuwing: Je bewerkt nu een vooraf vereiste handleiding van de handleiding die je net bekeek. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden alle 15 handleidingen die deze stap bevatten.

Engels
Nederlands

Stap 13 vertalen

Stap 13
Lift the back cover slowly. Use opening picks to slice any remaining adhesive. Remove the back cover.
Remove the back cover
  • Lift the back cover slowly. Use opening picks to slice any remaining adhesive.

  • Remove the back cover.

  • During reassembly, this is a good point to power on your phone and test all functions before you seal the back cover in place. Be sure to power your phone back down completely before you continue working.

  • Follow this guide to replace the back cover perimeter adhesive before resealing your device.

Til de achterste behuizing langzaam omhoog. Gebruik openingsplectrums om resterende lijm door te snijden.

Verwijder de achterste behuizing.

Dit is, tijdens het weer in elkaar zetten van het toestel, een goed moment om je telefoon aan te zetten en alle functies te testen voordat je je telefoon weer definitief sluit. Zorg dat je je telefoon ook weer uitschakelt als je verder gaat met de reparatie.

Gebruik deze handleiding om de kleefstrips van de achterste behuizing te vervangen voordat je je telefoon sluit.