Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

OnePlus 5T Vervanging van de achterste behuizing

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Achterste behuizing

      Schakel je telefoon uit voordat je met deze procedure begint.

      Stap 2

      Verwijder de twee Torx T2-schroeven (2.5 mm lang).

      Stap 3

      Steek een openingstool, aan de onderkant van de telefoon, tussen het scherm en de achterste behuizing.

      Stap 4

      Schuif je openingsplectrum naar de rechter onderhoek van de telefoon.

      Stap 5

      Schuif je plectrum rondom de linker onderhoek van de telefoon en langs de linkerkant omhoog om de plastic klemmen die de achterste behuizing bevestigen los te maken.

      Stap 6

      Schuif je plectrum rondom de rechter onderhoek en langs de rechterkant omhoog om ook daar de plastic klemmen die de achterste behuizing bevestigen los te klikken.

      Stap 7

      Probeer de achterste behuizing nog niet volledig te verwijderen. De kabels van de vingerafdruksensor, de oplaadpoort en de hoofdtelefooningang zijn nog steeds met het moederbord verbonden.

      Stap 8

      Gebruik een spudger om de flexkabel van de vingerafdruksensor omhoog te duwen en los te koppelen.

      Stap 9

      Draai de achterste behuizing 180° om en leg deze neer zodat de onderkant van de behuizing op eenzelfde lijn ligt als de bovenkant van de batterij.

      Stap 10

      Verwijder de #00 Phillips schroef (2.8 mm lang).

      Stap 11

      Gebruik een pincet om de kleine metalen bescherming, die over de flexkabelaansluitingen van de batterij, de oplaadpoort en de hoofdtelefooningang is geplaatst, te verwijderen.

      Stap 12

      Gebruik een spudger om de flexkabel van de oplaadpoort en de hoofdtelefooningang omhoog te duwen en los te koppelen.

      Stap 13

      Verwijder de achterste behuizing.