Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

Moto G6 Play Vervanging van de schermmodule

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Verwijder de antennekabels

      Gebruik een pincet om de zwarte tape die over de antennekabels geplaatst is te verwijderen.

      Stap 2

      Verwijder de twee antennekabels uit de kabelgoot in de zijkant van de batterij-uitsparing.

      Stap 3 — Verwijder de flexkabel van het dochtebord

      Trek de flexkabel van het dochterbord omhoog en verwijder deze.

      Stap 4

      Gebruik een pincet om de lijm onder de kabel van het dochterbord te verwijderen.

      Stap 5 — Verwijder de knoppen aan de zijkant

      Gebruik een pincet om de kleine, zilveren bevestigingsbeugel van de knoppen aan de linkerzijde van het toestel te verwijderen.

      Stap 6

      Gebruik de punt van je spudger om tegen de achterkant van de volumeknop aan te duwen. Duw tegen de achterkant van het onderste deel zodat de onderkant als eerste uit het toestel komt.

      Stap 7

      Gebruik de punt van je spudger om tegen de achterkant van de aan-/uitknop aan te duwen. Duw eerst het bovenste deel van de knop eruit.

      Stap 8

      Steek een openingsplectrum tussen het circuitbord van de aan-/uit- en volumeknop en het frame van de telefoon.

      Stap 9

      Gebruik een pincet om het circuitbord van de volume- en de aan-/uitknop uit de insnede in het frame te trekken. Zorg dat je, als het te veel moeite kost het bord te verwijderen, zeker weet dat alle lijm die het bord bevestigt doorgesneden is.

      Stap 10 — De schermmodule blijft over

      Enkel de schermmodule blijft over.