Ga door naar hoofdinhoud

Waarschuwing: Je bewerkt een vooraf vereiste handleiding. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden alle 8 handleidingen die deze stap bevatten.

Stap 1 vertalen

Stap 1
Remove two 1.3 mm long Y000 screws securing the battery cover bracket. Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your iPhone.
Unscrew the battery connector cover
  • Remove two 1.3 mm long Y000 screws securing the battery cover bracket.

  • Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your iPhone.

  • During reassembly, this is a good point to power on your iPhone and test all functions before you seal the display in place. Be sure to power your iPhone back down completely before you continue working.

Dévissez les deux vis Y000 de 1,3 mm de long qui fixent le cache de la batterie.

Tout au long de votre réparation, gardez la trace de toutes les vis et veillez à revisser chacune à sa place pour éviter d'endommager votre iPhone.

Lors du remontage, voici venu le bon moment pour allumer votre iPhone et tester s'il fonctionne avant de refermer l'écran. Veillez à de nouveau éteindre complètement votre téléphone avant de vous remettre à l'ouvrage.