Ga door naar hoofdinhoud

Waarschuwing: Je bewerkt een vooraf vereiste handleiding. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden alle 8 handleidingen die deze stap bevatten.

Stap 1 vertalen

Stap 1
Remove two 1.3 mm long Y000 screws securing the battery cover bracket. Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your iPhone.
Unscrew the battery connector cover
  • Remove two 1.3 mm long Y000 screws securing the battery cover bracket.

  • Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your iPhone.

  • During reassembly, this is a good point to power on your iPhone and test all functions before you seal the display in place. Be sure to power your iPhone back down completely before you continue working.

Remueve los dos tornillos Y000 de 1.3 mm de largo que sujetan el soporte de la tapa de la batería.

Durante esta reparación, lleva la cuenta de cada tornillo y asegúrate de que vaya exactamente al mismo lugar de donde salió para evitar dañar tu iPhone.

Durante el reensamblaje es un buen momento de encender tu iPhone para verificar las funciones antes de sellar la pantalla en su lugar. Asegúrate de apagar tu iPhone completamente antes de seguir trabajando.