Ga door naar hoofdinhoud

Waarschuwing: Je bewerkt een vooraf vereiste handleiding. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden alle 8 handleidingen die deze stap bevatten.

Stap 1 vertalen

Stap 1
Remove two 1.3 mm long Y000 screws securing the battery cover bracket. Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your iPhone.
Unscrew the battery connector cover
  • Remove two 1.3 mm long Y000 screws securing the battery cover bracket.

  • Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your iPhone.

  • During reassembly, this is a good point to power on your iPhone and test all functions before you seal the display in place. Be sure to power your iPhone back down completely before you continue working.

Entferne die drei 1,3 mm Y000-Schrauben von der Halterung der Akkuabdeckung.

Achte bei der gesamten Reparatur auf jede Schraube und stelle sicher, dass jede genau an die ursprüngliche Stelle zurück kommt, damit dein iPhone nicht beschädigt wird.

Beim Zusammenbau ist hier eine gute Gelegenheit, um dein iPhone anzuschalten und alle Funktionen zu überprüfen, bevor du das Display wieder anklebst. Achte darauf, dass dein iPhone wieder ganz ausgeschaltet ist, bevor du weiter arbeitest.