Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Engels
Nederlands

Openingsprocedure

Handleidingsbenodigdheden

iPhone 11 Pro Vervanging van de Pentalobe schroeven

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Verwarm de onderkant van de telefoon

      Het verwarmen van de onderkant van de iPhone helpt de lijm, die het scherm op z'n plek houdt, te verzachten, wat het makkelijker maakt om de telefoon te openen.

      Stap 2 — Gebruik je zuignap(pen)

      De volgende twee stappen demonstreren het gebruik van de iSclack, een handige tool die we aan iedereen aanraden die vaker reparaties uitvoert. Als je de iSclack niet gbruikt, sla je twee stappen over voor een alternatieve methode.

      Stap 3

      Houd je iPhone stevig vast en druk de handvatten van de iSclack naar elkaar toe om het scherm zo van de achterste behuizing van de telefoon te scheiden.

      Stap 4

      Als je een enkele zuignap met handvat gebruikt, druk deze dan vast aan de onderkant van de telefoon, maar vermijd het bolle deel van het glas.

      Stap 5 — Til het scherm lichtjes omhoog

      Trek de zuignap omhoog met een stevige, constante kracht om zo een kleine opening tussen het voorste paneel en de achterste behuizing te creëren.

      Stap 6 — Maak de lijm om het scherm los

      Schuif je openingsplectrum langs de linker onderhoek en via de linkerzijde van de iPhone naar boven. Snijd daarbij alle lijm door die het scherm aan het frame bevestigt.

      Stap 7

      Steek je openingsplectrum opnieuw in de onderkant van de telefoon en schuif deze nu langs de rechter onderhoek en via de rechterzijkant omhoog. Snijd ook hier alle lijm door die je onderweg tegenkomt.

      Stap 8

      De bovenkant van het scherm is bevestigd met zowel lijm als klemmen.

      Stap 9

      Blijf het scherm omlaag trekken (in de richting van de Lightning-poort) totdat je opening groot genoeg is om een plectrum in te steken.

      Stap 10 — Verwijder de zuignap(pen)

      Trek aan het kleine uiteinde van de zuignap om deze van het scherm te verwijderen.

      Stap 11 — Open de iPhone

      Open de iPhone door het scherm van links naar rechts open te klappen, alsof je de achterkant van een boek opent.