Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

Openingsprocedure

Handleidingsbenodigdheden

iPhone 11 Vervanging van de pentalobe schroeven

Het afplakken van het scherm

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1 — Verwarm de onderkant van de telefoon

      Het verwarmen van de onderkant van de iPhone helpt de lijm, die het scherm vasthoudt, te verzachten waardoor het makkelijker wordt om deze te openen.

      Stap 2 — Plaats de zuignap(pen)

      De volgende twee stappen introduceren de iSclack, een handige tool die we aanraden aan eenieder die regelmatig reparaties uitvoert. Als je de iSclack niet gebruikt, sla dan de volgende twee stappen over voor een alternatieve methode.

      Stap 3

      Zorg dat je iPhone niet valt en druk de hendels van de iSclack dicht om het scherm voorzichtig en niet te veel te scheiden van de achterste behuizing van de telefoon.

      Stap 4

      Als je een enkele zuignap gebruikt, druk deze dan op de onderkant van de telefoon en zorg dat je de gebogen hoeken van de telefoon vermijdt.

      Stap 5 — Til het scherm voorzichtig omhoog

      Trek met een stevige en constante kracht aan de zuignap om zo een kleine opening te creëren tussen het schermpaneel en de achterste behuizing.

      Stap 6 — Scheid de lijm van het scherm

      Schuif je openingsplectrum om de linker onderhoek heen en langs de linkerzijde van de iPhone omhoog en snijd daarmee de lijm door die het scherm vasthoudt.

      Stap 7

      Steek je plectrum opnieuw in de onderkant van de iPhone en schuif deze om de rechter onderhoek heen en langs de rechterzijde omhoog om ook daar de lijm door te snijden.

      Stap 8

      De bovenkant van het scherm is vastgemaakt met zowel lijm als klemmen.

      Stap 9

      Trek het scherm vervolgens nog iets verder naar beneden (in de richting van de Lightning-poort) om zo een opening te creëren waar je plectrum in past.

      Stap 10 — Verwijder de zuignap(pen)

      Trek aan de kleine uitstulping op de zuignap om deze los te maken van het scherm.

      Stap 11 — Open de iPhone

      Open de iPhone door het scherm open te klappen vanaf de linkerzijde, zoals je de achterkant van een boek zou openklappen.