Ga door naar hoofdinhoud

Waarschuwing: Je bewerkt nu een vooraf vereiste handleiding van de handleiding die je net bekeek. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden alle 8 handleidingen die deze stap bevatten.

Engels
Nederlands
Stap 5
Slide the battery board data cable out of its socket on the battery board, and remove it completely. Take care not to install this cable backwards or upside-down. When installed correctly, the white liquid indicator sticker should face up, positioned directly over the battery power connector screw.
  • Slide the battery board data cable out of its socket on the battery board, and remove it completely.

  • Take care not to install this cable backwards or upside-down. When installed correctly, the white liquid indicator sticker should face up, positioned directly over the battery power connector screw.

Schuif de datakabel van het batterijbord uit het contact op het batterijbord en verwijder deze volledig.

Zorg dat je de kabel bij het weer in elkaar zetten van je toestel niet achterstevoren of ondersteboven bevestigt. De kabel is op correcte wijze aangesloten als de witte vloeistofindicatorsticker, die direct over de stroomaansluiting van de batterij is geplakt, naar boven wijst.