Ga door naar hoofdinhoud

Waarschuwing: Je bewerkt een vooraf vereiste handleiding. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden alle 2 handleidingen die deze stap bevatten.

Engels
Nederlands
Stap 24
Disconnect all three antenna cables by prying each one straight up from its socket. Slide your tweezers or the flat end of your spudger underneath each cable until it's near the socket, and then gently twist or pry up to disconnect it. To reconnect each cable, align the connector directly over its socket, and then press down so it snaps into place.
  • Disconnect all three antenna cables by prying each one straight up from its socket.

  • Slide your tweezers or the flat end of your spudger underneath each cable until it's near the socket, and then gently twist or pry up to disconnect it.

  • To reconnect each cable, align the connector directly over its socket, and then press down so it snaps into place.

Koppel alle drie de antennekabels los door iedere aansluiting uit het contact omhoog te duwen.

Schuif je pincet of het platte einde van je spudger onder iedere kabel totdat je de aansluiting bereikt. Vervolgens draai je je tool lichtjes om om de aansluitingen los te koppelen.

Om iedere kabel weer aan te sluiten, breng je de aansluiting boven het contact en druk je het vervolgens, als het goed is gepositioneerd, naar beneden totdat deze op z'n plek klikt.