Ga door naar hoofdinhoud

Waarschuwing: Je bewerkt een vooraf vereiste handleiding. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden alle 10 handleidingen die deze stap bevatten.

Engels
Nederlands

Stap 1 vertalen

Stap 1
Completely power off and unplug your MacBook Pro before you begin. Close the display and flip the entire laptop upside-down.
  • Completely power off and unplug your MacBook Pro before you begin. Close the display and flip the entire laptop upside-down.

  • Use a P5 Pentalobe driver to remove six screws securing the lower case, of the following lengths:

  • Four 4.7 mm screws

  • Two 6.6 mm screws

  • Note the orientation of the screws as you remove them—they need to be reinstalled at a slight angle.

  • Throughout this repair, keep track of each screw and make sure it goes back exactly where it came from to avoid damaging your device.

Schakel je MacBook Pro helemaal uit voordat je begint. Zorg ook dat deze niet aan de oplader hangt. Sluit het scherm en draai de laptop om zodat deze op z'n kop ligt.

Gebruik een P5 Pentalobe-schroevendraaier om de zes schroeven die de onderste behuizing bevestigen los te draaien. Deze hebben de volgende lengtes:

Vier 4.7 mm lange schroeven

Twee 6.6 mm lange schroeven

Let op de lichte hoek die de schroeven beschrijven als je ze eruit draait—het is de bedoeling dat je ze op eenzelfde wijze terugdraait.

Zorg dat je, tijdens deze reparatie, goed bijhoudt welke schroeven waar vandaan komen zodat je zeker weet dat je ze op de juiste plek terug schroeft en zo schade aan je toestel voorkomt.