Ga door naar hoofdinhoud

Waarschuwing: Je bewerkt een vooraf vereiste handleiding. Alle wijzigingen die je hierin maakt, beïnvloeden alle 12 handleidingen die deze stap bevatten.

Stap 4 vertalen

Stap 4
Remove the battery.
Removing the battery
  • Remove the battery.

  • If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove it before installation by pulling it away from the the ribbon cable.

  • During reassembly, make sure the battery is seated firmly against the rear case. This will prevent any damage to other components when reinstalling the front panel assembly.

  • Perform a hard reset after reassembly. This can prevent several issues and simplify troubleshooting.

Retirez la batterie.

Si votre batterie de remplacement est livrée avec une protection plastique, enlevez-la avant d'installer la batterie en la décollant de la nappe.

Lors du remontage, assurez-vous que la batterie est bien posée contre le boîtier arrière. Vous éviterez ainsi d'endommager d'autres composants lors de l'installation de l'écran.

Effectuez un redémarrage forcé après le remontage. Cela peut empêcher plusieurs problèmes et simplifier le dépannage.