Ga door naar hoofdinhoud
Engels
Nederlands

Samsung Galaxy S7 Edge Vervanging van de glazen achterkant

Handleidingsinformatie

= Klaar = Onvolledig
    Follow this guide to replace the glass back for your Samsung Galaxy S7 Edge.
    '''Note:''' The curved edge and strong adhesive make the initial opening procedure very challenging. Be patient, repeat multiple heat and pull cycles, and the adhesive will eventually loosen.

      Maak een titel aan.

      Stappen

      Stap 1

      Het openen van je telefoon zal de waterdichte pakkingen aantasten. Zorg daarom dat je vervangende kleefstrips klaar hebt liggen voordat je verder gaat of zorg ervoor dat je voorkomt dat je je toestel blootstelt aan water als je ervoor kiest de pakkingen niet te vervangen.

      Stap 2

      Als het achterste paneel eenmaal te warm is om comfortabel aan te raken, druk je een zuignap zo dicht mogelijk bij de verwarmde kant op de telefoon. Zorg dat je je zuignap niet op het gebogen deel van het glas drukt.

      Stap 3

      Als je je plectrum eenmaal stevig in het toestel hebt weten te plaatsen, verwarm je je iOpener nog eens en leg je deze nog een keer op je telefoon om de lijm verder te verzachten.

      Stap 4

      Schuif je plectrum langs de zijkant van de telefoon en snijd onderweg alle lijm door die je tegenkomt.

      Stap 5

      Herhaal de vorige procedure, waarbij je de lijm verwarmt en doorsnijdt, voor de drie overige zijden van de telefoon.

      Stap 6

      Til het glas omhoog en verwijder het uit de telefoon.

      Stap 7

      Om een nieuwe achterste behuizing te bevestigen: