Ga door naar hoofdinhoud
Help

Geschatte tijd

Kies een moeilijkheidsgraad voor deze hele taak (met inbegrip van vooraf vereiste handelingen). de moeilijkheidsgraad weerspiegelt de benodigde ervaring, behendigheid en het risico van deze taak.

Zeer eenvoudig

Apparaat hoeft niet geopend te worden.

Eenvoudig

Je hoeft slechts een klein beetje te demonteren en kunt de reparatie uitvoeren met standaardgereedschap zoals een kruiskopschroevendraaier.

Gemiddeld

Je moet vrij veel demonteren. Deze reparatie zullen de meeste mensen niet uitvoeren zonder instructie.

Moeilijk

Je moet veel demonteren en er kunnen speciale technieken (zoals solderen) nodig zijn.

Zeer moeilijk

Deze taak wordt als zeer uitdagend ervaren, het kan zijn dat er specifieke vaardigheden nodig zijn zoals micro-solderen. Er is een kans dat je het apparaat beschadigd. Maar als dit je lukt, dan kan het voorkomen dat mensen je MacGyver noemen.

  • Handleiding Nokia E90

Als uw handleiding begint waar een reeds bestaande handleiding stopt, voeg deze bestaande handleiding dan toe als vooraf vereist om te voorkomen dat u extra stappen moet beschrijven. Vooraf vereiste handleidingen worden weergegeven voor deze handleiding. Controleer of de vereiste handleidingen in de juiste volgorde staan. U kunt de volgorde wijzigen door de iconen naar de linkerkant van de handleidings' naam te slepen.

Nieuw Toevoegen