Ga door naar hoofdinhoud
Help

Wij organiseren handleidingen op het type procedure dat ze uitleggen.

Vervanging

De meeste handleidingen. Hoe u een bepaald onderdeel uitwisselt.

Uit elkaar halen

Ontmantel en verwijder elke component volledig. Voor reparaties zoals schoonmaak van waterschade.

Uit elkaar gehaald

Een leuke, educatieve demontage om binnenin een kijkje te nemen; Niet bedoeld om voor reparatie te worden gevolgd.

Techniek

Tips, trucs of snelkoppelingen. Verklaar hoe je iets doet zoals een gereedschap gebruiken of een onderdeel kalibreren.

Aan welk device werk je? Als er al andere handleidingen bestaan voor dit %, let dan op een consequente spelling en hoofdlettergebruik.

Maak een titel aan.

Action Shots

Actiemomenten

Wees een actieheld! Deze handleiding heeft plaatjes nodig die beter tonen hoe specifieke handelingen uitgevoerd moeten worden.

Better Introduction

Betere introductie

Verbeter deze handleiding door het afmaken of herzien van de introductie.

Bullets!

Opsommingstekens!

Betere coƶrdinatie met markeringen en kleur/type bullet points om deze handleiding nog duidelijker te maken!

Confusing Text

Verwarrende Tekst

Een deel van de tekst in deze handleiding is verwarrend, dubbelop of naast de kwestie. Bewerk de tekst en maak hem duidelijker!

Dare To Repair

Dare To Repair

Deze handleiding is een inzending in de Dare To Repair wedstrijd.

Grammar Police

Grammaticapolitie

Laat je innerlijke leraar Nederlands vrij en help om de grammatica van deze handleiding te verbeteren!

In Progress

In uitvoering

Deze handleiding is een werk in uitvoering. Kom regelmatig eens terug om de laatste veranderingen te zien!

Inconsistent Images

Inconsistente plaatjes

Deze handleiding zou veel cooler worden met foto's zoals het hoort (zie vereisten).

Incorrect Tools

Onjuiste gereedschappen

Help om deze handleiding beter te maken door de juiste gereedschappen in plaatjes en/of tekst te gebruiken.

Markup Mishap

Mislukte opmaak

Deze handleiding heeft een betere opmaak nodig. Help mee door het corrigeren van de opmaak of door aantekeningen te maken.

Medical Equipment

Medische apparatuur

Noch iFixit, noch deze reparatiehandleiding worden onderschreven door of zijn gelieerd aan de fabrikant van de desbetreffende medische apparatuur.

Mismatched Prerequisites

Niet-overeenkomende vereisten

Deze handleiding heeft geen goede handleiding voor de vereiste stappen. Zoek naar de ideale overeenkomst of schrijf er zelf een!

Missed a Step

Stap gemist

Oeps! Deze handleiding mist nu een paar belangrijke stappen.

Missing Details

Ontbrekende informatie

Er ontbreekt wat informatie aan deze handleiding. Help gebruikers door het toevoegen van gereedschappen, moeilijkheidsgraad of tijd.

Missing Prerequisites

Ontbrekende vereisten

Deze handleiding heeft ontbrekende informatie over het starten van het proces. Maak een handleiding met de vereiste stappen!

Needs Better Images

Heeft betere plaatjes nodig

Betere foto's zullen deze handleiding verbeteren. Help mee door het nemen, bewerken of uploaden van nieuwe foto's!

Needs More Images

Er moeten meer foto's

Een paar extra plaatjes zouden de procedure in deze handleiding glashelder maken.

Needs Transcription

Vereist transcriptie

Deze handleiding is enkel als video te bekijken. Help deze handleiding toegankelijker te maken door elke stap van de procedure te transcriberen en per stap foto's toe te voegen.

Potentially Dangerous

Mogelijk gevaarlijk

Als deze procedure niet goed wordt gevolgd, kan deze leiden tot letsel. Werk voorzichtig en volg alle waarschuwingen.

Potentially Deadly

Mogelijk dodelijk

Deze handleiding niet goed volgen kan dood of verminking tot gevolg hebben. Wees erg voorzichtig en volg alle waarschuwingen op!

Request Guide Deletion

Vraag verwijdering handleiding aan

Deze handleiding zal mogelijk door beheerders verwijderd worden.

Scenic Route

Toeristische route

De procedure van deze handleiding is niet de meest efficiƫnte manier om de taak uit te voeren, maar kan nog steeds nuttig zijn in bepaalde omstandigheden.

Slice and Dice

Knip- en plakwerk

De stappen in deze handleiding moet worden opgesplitst in een reeks van vereiste handleidingen.

Step Trimmer

Stappen inkorten

Deze handleiding heeft onnodige stappen. Kort ze in om beknopter te kunnen zijn!

Member-Contributed Guide

Handleiding met medewerking van leden

Een fantastisch lid van onze gemeenschap heeft deze handleiding gemaakt. Deze wordt niet bijgehouden door het team van iFixit.