Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding voor het verwijder van de speaker of de wi-fi diversiteitsantenne.

  1. Verwijder de Phillips-schroef die de Wi-Fi diversiteitsantenne aan de achterste behuizing bevestigt:
    • Verwijder de Phillips-schroef die de Wi-Fi diversiteitsantenne aan de achterste behuizing bevestigt:

    • Eén 3.2 mm schroef

  2. Verwijder de volgende drie Phillips-schroeven die de speaker aan de achterste behuizing bevestigen:
    • Verwijder de volgende drie Phillips-schroeven die de speaker aan de achterste behuizing bevestigen:

    • Twee 1.3 mm schroeven

    • Eén 2.0 mm schroef

  3. Gebruik de punt van een spudger om de twee antennekabelaansluitingen uit hun contacten op het logic board omhoog te duwen. Gebruik de punt van een spudger om de twee antennekabelaansluitingen uit hun contacten op het logic board omhoog te duwen. Gebruik de punt van een spudger om de twee antennekabelaansluitingen uit hun contacten op het logic board omhoog te duwen.
    • Gebruik de punt van een spudger om de twee antennekabelaansluitingen uit hun contacten op het logic board omhoog te duwen.

  4. Gebruik een pincet om de antennekabels los te klikken uit de contacten op het logic board. Gebruik een pincet om de antennekabels los te klikken uit de contacten op het logic board.
    • Gebruik een pincet om de antennekabels los te klikken uit de contacten op het logic board.

  5. Gebruik een pincet om de antennekabels uit de klem op de speaker te verwijderen. Zorg dat je de kabel zo dicht mogelijk bij de aansluiting vastpakt, om schaden aan de kabel te voorkomen.
    • Gebruik een pincet om de antennekabels uit de klem op de speaker te verwijderen.

    • Zorg dat je de kabel zo dicht mogelijk bij de aansluiting vastpakt, om schaden aan de kabel te voorkomen.

  6. Gebruik de punt van een spudger om de speakermodule in de richting van het logic board en van de achterste behuizing weg te schuiven. Gebruik de punt van een spudger om de speakermodule in de richting van het logic board en van de achterste behuizing weg te schuiven.
    • Gebruik de punt van een spudger om de speakermodule in de richting van het logic board en van de achterste behuizing weg te schuiven.

  7. Verwijder de speaker.
    • Verwijder de speaker.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Scott Havard

Lid sinds: 27-06-16

45.005 Reputatie

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 7

Altijd: 213