Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding

  1. Gebruik het platte einde van een spudger om de naar achteren gerichte camera-aansluiting los te koppelen. Gebruik het platte einde van een spudger om de naar achteren gerichte camera-aansluiting los te koppelen.
    • Gebruik het platte einde van een spudger om de naar achteren gerichte camera-aansluiting los te koppelen.

  2. Verwijder de volgende Phillips schroeven die het plaatje over de naar achteren gerichte camera aan de achterste behuizing bevestigen: Eén 1.3 mm lange schroef
    • Verwijder de volgende Phillips schroeven die het plaatje over de naar achteren gerichte camera aan de achterste behuizing bevestigen:

    • Eén 1.3 mm lange schroef

    • Eén 2.5 mm lange schroef

  3. Verwijder het plaatje.
    • Verwijder het plaatje.

  4. Gebruik de punt van een spudger om de antennebusaansluiting, welke zich links naast de achterste cameramodule bevindt, omhoog te duwen en los te koppelen. Gebruik de punt van een spudger om de antennebusaansluiting, welke zich links naast de achterste cameramodule bevindt, omhoog te duwen en los te koppelen.
    • Gebruik de punt van een spudger om de antennebusaansluiting, welke zich links naast de achterste cameramodule bevindt, omhoog te duwen en los te koppelen.

  5. Verwijder de twee 1.2 mm lange tri-point schroeven die het plaatje over de bovenste kabel bevestigen.
    • Verwijder de twee 1.2 mm lange tri-point schroeven die het plaatje over de bovenste kabel bevestigen.

  6. Verwijder het plaatje over de bovenste kabel. Verwijder het plaatje over de bovenste kabel.
    • Verwijder het plaatje over de bovenste kabel.

  7. Gebruik het platte einde van een spudger om de bovenste kabelaansluiting los te koppelen. Gebruik het platte einde van een spudger om de bovenste kabelaansluiting los te koppelen.
    • Gebruik het platte einde van een spudger om de bovenste kabelaansluiting los te koppelen.

  8. Verwijder de vier Phillips-schroeven die de Wi-Fi-antenne bevestigen: Drie 1.2 mm lange schroeven
    • Verwijder de vier Phillips-schroeven die de Wi-Fi-antenne bevestigen:

    • Drie 1.2 mm lange schroeven

    • Eén 1.7 mm lange schroef

  9. Verwijder de antenne die linksboven geplaatst is. Verwijder de antenne die linksboven geplaatst is.
    • Verwijder de antenne die linksboven geplaatst is.

  10. Verwijder de volgende Phillips schroeven:
    • Verwijder de volgende Phillips schroeven:

    • Eén 1.3 mm lange schroef

    • Eén 2.2 mm lange schroef

  11. Verwijder het plaatje. Verwijder het plaatje.
    • Verwijder het plaatje.

  12. Verwijder de 2.2 mm lange standoff schroef van de aardingsbeugel.
    • Verwijder de 2.2 mm lange standoff schroef van de aardingsbeugel.

    • Standoff schroeven kun je het beste verwijderen met behulp van een standoff-schroevendraaier of -bitje.

    • Het moet ook lukken met een kleine platkopschroevendraaier—maar wees in dat geval wel extra voorzichtig en zorg ervoor dat de schroevendraaier niet wegschiet en omringende onderdelen beschadigt.

  13. Gebruik een pincet om de aardingsbeugel van het logic board op voorzichtige wijze uit de weg te buigen. Gebruik een pincet om de aardingsbeugel van het logic board op voorzichtige wijze uit de weg te buigen.
    • Gebruik een pincet om de aardingsbeugel van het logic board op voorzichtige wijze uit de weg te buigen.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Evan Noronha

Lid sinds: 05-02-15

209.525 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

138 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 1

Altijd: 142