Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding

  1. Gebruik het platte einde van een spudger om de naar achteren gerichte camera-aansluiting los te koppelen. Gebruik het platte einde van een spudger om de naar achteren gerichte camera-aansluiting los te koppelen.
    • Gebruik het platte einde van een spudger om de naar achteren gerichte camera-aansluiting los te koppelen.

  2. Verwijder de volgende Phillips schroeven die het plaatje over de naar achteren gerichte camera aan de achterste behuizing bevestigen: Eén 1.3 mm lange schroef
    • Verwijder de volgende Phillips schroeven die het plaatje over de naar achteren gerichte camera aan de achterste behuizing bevestigen:

    • Eén 1.3 mm lange schroef

    • Eén 2.5 mm lange schroef

  3. Verwijder het plaatje.
    • Verwijder het plaatje.

  4. Gebruik de punt van een spudger om de antennebusaansluiting, welke zich links naast de achterste cameramodule bevindt, omhoog te duwen en los te koppelen. Gebruik de punt van een spudger om de antennebusaansluiting, welke zich links naast de achterste cameramodule bevindt, omhoog te duwen en los te koppelen.
    • Gebruik de punt van een spudger om de antennebusaansluiting, welke zich links naast de achterste cameramodule bevindt, omhoog te duwen en los te koppelen.

  5. Verwijder de twee 1.2 mm lange tri-point schroeven die het plaatje over de bovenste kabel bevestigen.
    • Verwijder de twee 1.2 mm lange tri-point schroeven die het plaatje over de bovenste kabel bevestigen.

  6. Manta schroevendraaierset

    112 bitjes voor elke reparatie.

    Upgrade Your Toolbox

    Manta schroevendraaierset

    Upgrade Your Toolbox
  7. Verwijder het plaatje over de bovenste kabel. Verwijder het plaatje over de bovenste kabel.
    • Verwijder het plaatje over de bovenste kabel.

  8. Gebruik het platte einde van een spudger om de bovenste kabelaansluiting los te koppelen. Gebruik het platte einde van een spudger om de bovenste kabelaansluiting los te koppelen.
    • Gebruik het platte einde van een spudger om de bovenste kabelaansluiting los te koppelen.

  9. Verwijder de Phillips schroeven die de Wi-Fi-antenne bevestigen: Drie 1.2 mm lange schroeven
    • Verwijder de Phillips schroeven die de Wi-Fi-antenne bevestigen:

    • Drie 1.2 mm lange schroeven

    • Eén 1.7 mm lange schroef

  10. Verwijder de antenne die linksboven geplaatst is. Verwijder de antenne die linksboven geplaatst is.
    • Verwijder de antenne die linksboven geplaatst is.

  11. Verwijder de volgende Phillips schroeven:
    • Verwijder de volgende Phillips schroeven:

    • Eén 1.3 mm lange schroef

    • Eén 2.2 mm lange schroef

  12. Verwijder het plaatje. Verwijder het plaatje.
    • Verwijder het plaatje.

    • Verwijder de 2.2 mm lange standoff schroef van de aardingsbeugel.

    • Standoff schroeven kun je het beste verwijderen met behulp van een iPhone Standoff schroevendraaier bit en een schroevendraaierhandvat.

    • Het moet ook lukken met een kleine platkopschroevendraaier—maar wees in dat geval wel extra voorzichtig en zorg ervoor dat de schroevendraaier niet wegschiet en omringende onderdelen beschadigt.

  13. Gebruik een pincet om de aardingsbeugel van het logic board op voorzichtige wijze uit de weg te buigen. Gebruik een pincet om de aardingsbeugel van het logic board op voorzichtige wijze uit de weg te buigen.
    • Gebruik een pincet om de aardingsbeugel van het logic board op voorzichtige wijze uit de weg te buigen.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Evan Noronha

Lid sinds: 05-02-15

189.497 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

115 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 1

Afgelopen 30 dagen: 1

Altijd: 98