Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Het plastic omhulsel dat aan de achter- en onderkant van de iPhone om de antenne heen zit.

  1. Deze stap is niet vertaald. Help het te vertalen

    Insert a SIM card eject tool or paper clip into the hole next to the headphone jack.
    • Insert a SIM card eject tool or paper clip into the hole next to the headphone jack.

    • Press down on the paper clip until the SIM card tray pops out.

    Grasp the SIM card tray and slide it out of the iPhone.
    • Grasp the SIM card tray and slide it out of the iPhone.

  3. Deze afbeelding toont de twee lipjes en twee pallen aan de onderkant van de antennekap. De twee lipjes aan de bovenkant van de afbeelding moeten naar de zwarte omslag worden geduwd om ze te ontgrendelen.
    • Deze afbeelding toont de twee lipjes en twee pallen aan de onderkant van de antennekap. De twee lipjes aan de bovenkant van de afbeelding moeten naar de zwarte omslag worden geduwd om ze te ontgrendelen.

  4. Zorg ervoor dat u de metalen spudger tussen de dockconnector en de antennekap schuift, en niet in de dockconnector zelf.
    • Zorg ervoor dat u de metalen spudger tussen de dockconnector en de antennekap schuift, en niet in de dockconnector zelf.

    • Steek een metalen spudger in de sleuf tussen de dockconnector en de antennekap. Wrik je tool, in de buurt van de twee lipjes, op voorzichtige wijze omhoog om zo een kleine opening te creëren tussen de antennekap en de zilveren rand aan de voorkant.

  5. Steek een iPod-openingstool in de opening tussen de antennekap en de zilveren rand aan de voorkant. De wig van het gereedschap moet naar de antennedeksel wijzen. Schuif het gereedschap om de hoek en omhoog totdat je de metalen achterkant bereikt.
    • Steek een iPod-openingstool in de opening tussen de antennekap en de zilveren rand aan de voorkant. De wig van het gereedschap moet naar de antennedeksel wijzen. Schuif het gereedschap om de hoek en omhoog totdat je de metalen achterkant bereikt.

    • Herhaal dezelfde procedure aan de andere kant van de dockconnector.

  6. Pak het antennedeksel aan beide kanten vast en schuif het omhoog en weg van de iPhone. Dit vereist enige kracht. Als het niet loskomt, zorg er dan voor dat de antennekap voldoende is opgetild om de pallen vrij te maken.
    • Pak het antennedeksel aan beide kanten vast en schuif het omhoog en weg van de iPhone. Dit vereist enige kracht. Als het niet loskomt, zorg er dan voor dat de antennekap voldoende is opgetild om de pallen vrij te maken.

Conclusie

Volg deze instructies in omgekeerde volgorde om uw apparaat weer in elkaar te zetten.

en nl

100%

Begin met vertalen ›

iRobot

Lid sinds: 24-09-09

1 Reputatie

2 Opmerkingen

parece muy bueno pero no entiendo es nada porque los pasos estan es en ingles

Ysmael - Antwoord

I need help I got my iPhone 2g 4gb pulled off the antenna cover and now it won’t go back on please help me!!!

Sergio Ayon - Antwoord

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 24

Afgelopen 30 dagen: 98

Altijd: 161,631