Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Gebruik deze handleiding om de twee schroeven die het schermpaneel van de iPhone 12 Pro bevestigen te verwijderen of te vervangen. Dit zijn de enige twee schroeven aan de buitenkant van de iPhone. De schroefkop bestaat uit een vijfpuntsdesign dat uniek en exclusief van Apple is en wat een speciale P2 Pentalobe-schroevendraaier vereist.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Ontlaad de batterij van je iPhone, voordat je met deze handleiding begint, tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als deze per ongeluk wordt doorboord.
    • Ontlaad de batterij van je iPhone, voordat je met deze handleiding begint, tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als deze per ongeluk wordt doorboord.

    • Schakel je iPhone uit voordat je begint met het demonteren van je toestel.

    • Verwijder de twee 6.75 mm lange P2 pentalobe-schroeven aan de onderkant van je iPhone.

    • Het openen van het iPhone-scherm zal de waterdichte pakkingen aantasten. Zorg dat je vervangende pakkingen klaar hebt liggen voordat je verder gaat, of zorg dat je je toestel niet aan water blootstelt als je je iPhone zonder pakkingen weer in elkaar zet.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Adam O'Camb

Lid sinds: 11-04-15

159.957 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

143 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 3

Afgelopen 7 dagen: 18

Afgelopen 30 dagen: 69

Altijd: 873