Ga door naar hoofdinhoud

Inleiding

Gebruik deze handleiding om je SIM-kaart in je iPhone 12 Pro te verwijderen of te vervangen. Deze handleiding is enkel voor de fysieke SIM-kaart bedoeld; de ingebouwde SIM (eSIM) is gemaakt van silicoon en kan niet worden verwijderd.

  1. Steek een SIM-uitwerptool of een rechtgebogen paperclip in het kleine gat in de SIM-kaarthouder die zich aan de kant van de volumeknoppen bevindt. Druk je tool stevig in het gat om de kaarthouder uit de telefoon te werpen.
    • Steek een SIM-uitwerptool of een rechtgebogen paperclip in het kleine gat in de SIM-kaarthouder die zich aan de kant van de volumeknoppen bevindt.

    • Druk je tool stevig in het gat om de kaarthouder uit de telefoon te werpen.

  2. Verwijder de SIM-kaarthouder uit de iPhone. De SIM-kaart kan makkelijk uit de kaarthouder vallen. Zorg dat je je SIM-kaart, bij het terugplaatsen, op de juiste wijze positioneert ten opzichte van de kaarthouder.
    • Verwijder de SIM-kaarthouder uit de iPhone.

    • De SIM-kaart kan makkelijk uit de kaarthouder vallen.

    • Zorg dat je je SIM-kaart, bij het terugplaatsen, op de juiste wijze positioneert ten opzichte van de kaarthouder.

    • Er bevindt zich een dunne, rubberen pakking rondom de SIM-kaarthouder, welke bescherming biedt tegen water en stof. Als deze pakking beschadigd of kwijt raakt, behoor je deze of de gehele SIM-kaarthouder te vervangen om de onderdelen in je telefoon te blijven beschermen.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Adam O'Camb

Lid sinds: 11-04-15

160.089 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

140 Leden

0 Opmerkingen

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 2

Afgelopen 7 dagen: 40

Afgelopen 30 dagen: 156

Altijd: 1,693