Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Vooraf vereiste handleiding voor het verwijderen van de kabels van de schermmodule van een 21.5" Retina 4K iMac uit eind 2015.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Til het scherm zo ver op dat je makkelijk toegang hebt tot de aansluiting, maar weer niet zo ver dat je de kabels uitrekt en de aansluitingen op spanning zet (wat ongeveer 20 cm is). Houd het scherm vast met je ene hand terwijl je met je andere hand de stroomkabel van het scherm loskoppelt.
    • Til het scherm zo ver op dat je makkelijk toegang hebt tot de aansluiting, maar weer niet zo ver dat je de kabels uitrekt en de aansluitingen op spanning zet (wat ongeveer 20 cm is).

    • Houd het scherm vast met je ene hand terwijl je met je andere hand de stroomkabel van het scherm loskoppelt.

  2. Klap, terwijl je met een hand het scherm blijft ondersteunen, het metalen bevestigingsbeugeltje op de schermdatakabel omhoog. Trek de schermdatakabel voorzichtig uit het contact op het logic board. Zorg dat je de aansluiting van de schermdatakabel in een rechte lijn uit het contact trekt, waarbij je het parallel aan het moederbord houdt, om te voorkomen dat je de kabel beschadigt.
    • Klap, terwijl je met een hand het scherm blijft ondersteunen, het metalen bevestigingsbeugeltje op de schermdatakabel omhoog.

    • Trek de schermdatakabel voorzichtig uit het contact op het logic board.

    • Zorg dat je de aansluiting van de schermdatakabel in een rechte lijn uit het contact trekt, waarbij je het parallel aan het moederbord houdt, om te voorkomen dat je de kabel beschadigt.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Evan Noronha

Lid sinds: 05-02-15

205.488 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

134 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 2

Altijd: 270