Ga door naar hoofdinhoud

Wijzigingen aan stap #22

Bewerking door Thomas Keulemans

Bewerking goedgekeurd door Thomas Keulemans

Voor
Na
Ongewijzigd

Stap regels

-[* icon_note] Om ervoor te zorgen dat de zelfklevende afdichting goed hecht moet er rondom een gelijkwaardige druk gecreëerd worden. Het camera eiland maakt het er niet makkelijker op maar dit is op te lossen door de telefoon met het scherm naar beneden neer te leggen en rondom munten te leggen op de rand.
+[* icon_note] Om ervoor te zorgen dat de kleefstrip goed hecht, moet er rondom een gelijkwaardige druk gecreëerd worden. De cameraheuvel maakt het er niet makkelijker op maar dit is op te lossen door de telefoon met het scherm naar beneden neer te leggen zodat je de rand met munten kunt bedekken. Zo compenseer je voor het verschil in hoogte.
[* black] Je kunt zowat iedere munt gebruiken zolang deze allemaal hetzelfde zijn en [link|https://d3nevzfk7ii3be.cloudfront.net/igi/knXTbG3jswp6xOxV|even dik of iets dikker dan het camera eiland] zijn.
-[* icon_caution] Als jouw iPhone een hoogglans afwerking heeft, zoals "Jet Black" is het verstandig een stuk tape te plakken alvorens er munten op te leggen, dit om beschadigingen te voorkomen.
-[* black] Plaats een munt op iedere hoek en plaats twee munten aan iedere zijde van het camera eiland.
-[* black] Plaats vervolgens munten rondom de gehele rand van de behuizing.
-[* black] Gebruik een haardroger of een heetluchtpistool om de rand van de behuizing gelijkmatig te verwarmen totdat ze net te heet zijn om aan te raken. De warmte helpt de afdichting voor een betere hechting. Let op dat je de iPhone niet oververhit, dit kan schade veroorzaken aan hitte gevoelige componenten en kan ervoor zorgen dat de batterij ontvlamt.
+[* icon_caution] Als jouw iPhone een hoogglans afwerking heeft, zoals de "Jet Black", is het verstandig om de behuizing eerst met een stuk tape te plakken alvorens er munten op te leggen. Zo voorkom je schade aan de afwerking.
+[* black] Plaats een munt in iedere hoek van de telefoon en plaats een munt aan beide zijden van de cameraheuvel.
+[* black] Vul vervolgens de gehele buitenkant van de telefoon met munten.
+[* black] Gebruik een föhn of een warmtepistool om de rand van de behuizing gelijkmatig te verwarmen totdat deze net te heet is om comfortabel aan te raken. De warmte zal ervoor zorgen dat de kleefstrip beter hecht. Oververhit de iPhone echter niet, aangezien dit de batterij en het scherm kan beschadigen.