Ga door naar hoofdinhoud

Wijzigingen aan stap #7

Bewerking door Thomas Keulemans

Bewerking goedgekeurd door Thomas Keulemans

Voor
Na
Ongewijzigd

Stap regels

-[* black] Ga verder met het verwijderen van het folie op de strips, druk deze voorzichtig op zijn plek van onder naar boven.
- [* icon_note] Als je de strip correct hebt uitgelijnd zullen de zij en bovenkanten perfect op hun plaats uitkomen. Als de strip verkeerd is uitgelijnd, verwijder deze en begin met een nieuwe zelfklevende afdichting.
- [* icon_reminder] Mocht je geen extra zelfklevende afdichting hebben liggen is het prima om de telefoon weer in elkaar te zetten zonder afdichting, bedenk wel dat de telefoon niet meer waterdicht is totdat je een nieuwe zelfklevende afdichting plaatst.
+[* black] Ga verder met het verwijderen van de folie op de strip en druk de kleefstrip van onder naar boven stevig aan.
+ [* icon_note] Als je de onderkant van de kleefstrip op de juiste positie hebt aangebracht, zullen de zij- en bovenkanten perfect op hun plaats vallen. Als de strip verkeerd is geplaatst, zul je deze moeten verwijderen en opnieuw moeten beginnen met een nieuwe kleefstrip.
+ [* icon_reminder] Mocht je geen extra kleefstrips bij de hand hebben, dan is het ook mogelijk om de telefoon weer in elkaar te zetten zonder kleefstrip. Bedenk wel dat je iPhone in dat geval niet meer waterdicht is, totdat je een nieuwe kleefstrip plaatst.