Ga door naar hoofdinhoud

Wijzigingen aan stap #6

Bewerking door Thomas Keulemans

Bewerking goedgekeurd door Thomas Keulemans

Voor
Na
Ongewijzigd

Stap regels

-[* icon_note] Alvorens het plaatsen van de zelfklevende afdichting; zorg er voor dat de connector van de batterij plat ligt zodat deze niet tegen de blauwe uitlijning aandrukt. Het is prima om de batterij tijdelijk weer aan te sluiten indien nodig, zorg er wel voor deze weer los te halen voordat je het nieuwe scherm plaatst.
-[* black] Lijn het "open" deel van de zelfklevende strip voorzichtig uit met de onderkant van de iPhone behuizing.
-[* icon_caution] Als de zelfklevende afdichting op zijn plek gedrukt is kan deze niet meer verplaatst worden, als dit nodig is zul je een nieuwe zelfklevende afdichting moeten gebruiken.
-[* black] Vertaling hier toevoegen
+[* icon_note] Zorg er, alvorens het plaatsen van de kleefstrip, voor dat de aansluiting van de batterij plat ligt zodat deze niet tegen de blauwe folie aandrukt. Het is, indien nodig, mogelijk om de batterij tijdelijk weer aan te sluiten. Zorg er wel voor dat je deze weer loskoppelt voordat je verdergaat en het scherm installeert.
+[* black] Breng het reeds blootliggende deel aan de onderkant van de kleefstrip op één lijn met de onderkant van de behuizing van je iPhone.
+[* icon_caution] Als je de kleefstrip eenmaal op zijn plek hebt gedrukt, kan deze niet meer verplaatst worden. Als het is mislukt zul je de kleefstrip in z'n geheel moeten verwijderen om vervolgens een nieuwe strip te plaatsen.
+[* black] Als de kleefstrip op de juiste positie is aangebracht, druk je de blootliggende onderkant van de strip stevig op z'n plek.