Ga door naar hoofdinhoud

Wijzigingen aan stap #11

Bewerking door Thomas Keulemans

Bewerking goedgekeurd door Thomas Keulemans

Voor
Na
Ongewijzigd

Stap regels

[* icon_reminder] Het is belangrijk om, voordat je je nieuwe scherm installeert, alle oude lijmresten uit het frame te verwijderen. Zorg ook dat je checkt of alle mogelijke glasscherven uit de telefoon zijn verwijderd voordat je je nieuwe scherm installeert.
[* black] Maak de voorheen gelijmde gebieden, na het verwijderen van alle lijm- en glasresten, schoon met wat isopropyl alcohol (>90%) en een stuk stofvrij doek of een koffiefilter. Veeg alles in een en dezelfde richting en niet heen en weer.
[* icon_caution] Als het frame gebogen is, of als er nog glas- of lijmresten zijn achtergebleven, zal het nieuwe scherm niet goed op z'n plek passen en riskeer je het nieuwe scherm te beschadigen. Zorg dat je, als dit nodig is, [guide|44656|het frame vervangt].
[* icon_reminder] De beste manier om je nieuwe scherm te bevestigen is met behulp van op maat gesneden dubbelzijdige tape. Breng de tape aan op de achterkant van het nieuwe scherm, begeleid de schermkabel vervolgens door het gat in het frame en plaats het scherm tot slot op de juiste positie voordat je het stevig vast drukt.