Ga door naar hoofdinhoud

Wijzigingen in stap #23

Bewerken voor iRobot

Bewerking goedgekeurd door Jasper Fleischhauer

Verwijderd
Toegevoegd
Ongewijzigd

Stap regels

[* black] Dat is alles, beste mensen. De iPhone 6 behaalde een respectabele zeven op tien. Hier is waarom:
[* green] Er is een voortzetting van de trend van de iPhone 5-serie, het beeldscherm komt als eerste uit de telefoon, wat het schermreparaties een stuk eenvoudiger maakt.
[* green] De toegang tot de batterij is eenvoudig. Het verwijderen vereist een eigen Pentalobe schroevendraaier en wat kennis van hoe je lijm verwijdert, maar dit is al bij al niet moeilijk.
[* green] De vingerafdruksensorkabel is omgeleid, dit regelt een significant repareerbaarheid probleem met de iPhone 5s en het maakt de telefoon veel veiliger om te openen. (De kabel van de 5s wordt zeer snel losgerukt als een gebruiker niet voorzichtig is bij het openen van de telefoon).
[* red] De iPhone maakt nog steeds gebruik van eigen Pentalobe schroeven aan de buitenkant, waarvoor men een speciale schroevendraaier nodig heeft om die te verwijderen.
[* red] Apple deelt geen reparatie-informatie over de iPhone 6 Plus met onafhankelijke reparateurs of consumenten.