Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Wijzigingen aan stap #7

Bewerking door Thomas Keulemans

Bewerking goedgekeurd door Thomas Keulemans

Voor
Na
Ongewijzigd

Stap regels

[* black] Deze rechthoekige batterij wordt vastgehouden met een totaal van zes GBs ~~aan RAM~~ (Gestoord-kleverige Batterij-strips) en vertoont helaas niet hetzelfde gemakkelijke verwijderingsproces als de Pro-telefoons - om alle kleefstrips gegrond te verwijderen, zul je de luidspreker plus de trilmotor moeten verwijderen.
[* black] Dat betekent niet dat we de kleefstrips met treklip niet waarderen - we <3 aan flapjes trekken! - maar dit compliceert wel degelijk het vervangen van je batterij ten opzichte van de Pro-modellen.
[* black] De batterij van deze telefoon meet 40.81 x 96.93 x 3.97 mm en weegt 44.1 g.
[* black] Vergeleken met de [guide|114123|batterij van de XR|stepid=218772] is de batterij van deze 11 iets kleiner, ondanks de verhoogde capaciteit. Het nieuwe vermogen is 3110 mAh, wat een toename van 7% betekent. Dat is geen wonderbaarlijk groot verschil, maar het zorgt wel voor een groot deel van het extra uurtje aan batterijcapaciteit van deze iPhone 11.
[* icon_note] Als je je batterijstatistieken liever in Watturen ziet - zoals wij - dan betekent het in dit geval een toename van 11.16 Wh naar 11.91 Wh.
[* black] Deze rechthoekige batterij heeft maar één aansluiting, maar is desalniettemin opgenomen in Apple's nieuwe-hardware-die-de-batterij-capaciteit-verbetert-[https://support.apple.com/en-us/HT210557|document]. Misschien dat dat alsnog betekent dat de dubbele kabels in de 11 Pro bedoeld zijn voor bilateraal opladen en dat er dus een andere capaciteitsverhogende hardware-upgrade in de 11-familie zit..