Ga door naar hoofdinhoud

Wijzigingen in MacBook Pro 13" Touch Bar 2019 Vervanging van het scherm introductie

Bewerking door Thomas Keulemans

Bewerking goedgekeurd door Thomas Keulemans

Voor
Na
Ongewijzigd
Thing
Scherm
Title
MacBook Pro 13" Touch Bar 2019 Vervanging van het scherm
Introduction
Gebruik deze handleiding om het scherm van je MacBook Pro 13" Touch Bar uit 2019 met vier Thunderbolt-poorten te vervangen.
'''Ontlaad de batterij van je MacBook Pro, voor je eigen veiligheid, tot onder de 25% voordat je met deze procedure begint.'''
Conclusion
Vergelijk je vervangende onderdeel met het originele onderdeel om te zien of je nog meer onderdelen van je oude naar je nieuwe onderdeel moet overzetten of om te zien of je beschermfolie moet verwijderen voordat je je nieuwe onderdeel kunt bevestigen.
'''Om je toestel weer in elkaar te zetten, volg je deze instructies in omgekeerde volgorde.'''
Breng je e-afval naar een door [[E-Waste|R2 of e-Stewards gecertificeerde recycler|new_window=true]].
Ging je reparatie niet zoals gepland? Check dan onze pagina over [[Troubleshooting Problems After a Repair|probleemoplossing]] of stel je vraag op ons [https://www.ifixit.com/Answers/Device/MacBook%20Pro%2013%22%20Touch%20Bar%202019|antwoordenforum] voor hulp bij het oplossen van je probleem.
Summary
Zie hier hoe je het scherm van je MacBook Pro 13" Touch Bar 2019 met vier Thunderbolt-poorten vervangt.