Ga door naar hoofdinhoud

Wijzigingen in MacBook Pro 13" Touch Bar 2019 Vervanging van de batterij introductie

Bewerking door Thomas Keulemans

Bewerking goedgekeurd door Thomas Keulemans

Voor
Na
Ongewijzigd
Thing
Batterij
Title
MacBook Pro 13" Touch Bar 2019 Vervanging van de batterij
Introduction
Gebruik deze handleiding om de vastgelijmde batterij van je MacBook Pro te vervangen met behulp van een iFixit-kit met lijmverwijderaar. De lijmverwijderaar helpt bij het verzwakken van de lijm die de oude batterij bevestigt en maakt het gehele proces makkelijker.
'''De iFixit-lijmverwijderaar is licht ontvlambaar.''' Voer deze procedure daarom uit in een goed geventileerde ruimte, rook niet tijdens de reparatie en werk niet bij een open vuur.
'''Zet je MacBook, voordat je met deze procedure begint, aan en ontlaad de batterij van je laptop om het risico op schade en ongelukken te minimaliseren.''' Als je een geladen lithium-ion batterij per ongeluk doorboort of anderszins beschadigt, kan deze leiden tot een gevaarlijke en oncontroleerbare brand. Neem, als je batterij gezwollen is, [[What to do with a swollen battery|de juiste voorzorgsmaatregelen|new_window=true]].
'''Let op:''' De vloeistof die je gebruikt bij het verzwakken van de lijm onder de batterij kan bepaalde soorten plastic aantasten. Volg daarom nauwgezet alle instructies en wees voorzichtig bij het toedienen van de lijmverwijderaar.
Conclusion
'''Om je toestel weer in elkaar te zetten, volg je deze instructies in omgekeerde volgorde.'''
Breng je e-afval naar een door [[E-Waste|R2 of e-Stewards gecertificeerde recycler|new_window=true]].
Ging je reparatie niet zoals gepland? Check dan onze pagina over [[Troubleshooting Problems After a Repair|probleemoplossing]] of stel je vraag op ons [https://www.ifixit.com/Answers/Device/MacBook%20Pro%2013%22%20Touch%20Bar%202019|antwoordenforum] voor hulp bij het oplossen van je probleem.
Summary
Zie hier hoe je de batterij van je MacBook Pro 13" Touch Bar 2019 met vier Thunderbolt-poorten vervangt.