Ga door naar hoofdinhoud

Wijzigingen in MacBook Pro 13" Touch Bar 2019 Vervanging van het trackpad introductie

Bewerking door Thomas Keulemans

Bewerking goedgekeurd door Thomas Keulemans

Voor
Na
Ongewijzigd
Thing
Trackpad
Title
MacBook Pro 13" Touch Bar 2019 Vervanging van het trackpad
Introduction
Gebruik deze handleiding om het trackpad van je MacBook Pro 13" Touch Bar met vier Thunderbolt-poorten uit 2019 te vervangen.
'''Ontlaad de batterij van je laptop, voor je eigen veiligheid, tot onder de 25%''' voordat je met deze procedure begint. Dit verkleint het risico op een ongeluk bij het per ongeluk doorboren of beschadigen van je batterij tijdens de reparatie. Neem, als je batterij gezwollen is, [[What to do with a swollen battery|de juiste voorzorgsmaatregelen|new_window=true]].
Conclusion
Vergelijk je nieuwe onderdeel met het originele onderdeel om te zien of je nog oude onderdelen naar je nieuwe onderdeel over moet zetten en om te zien of je de beschermfolie van je nieuwe onderdeel moet verwijderen voordat je deze kunt bevestigen.
'''Om je toestel weer in elkaar te zetten, volg je deze instructies in omgekeerde volgorde.'''
Breng je e-afval naar een door [[E-Waste|R2 of e-Stewards gecertificeerde recycler|new_window=true]].
Ging je reparatie niet zoals gepland? Check dan onze pagina over [[Troubleshooting Problems After a Repair|probleemoplossing]] of stel je vraag op ons [https://www.ifixit.com/Answers/Device/MacBook%20Pro%2013%22%20Touch%20Bar%202019|antwoordenforum] voor hulp bij het oplossen van je probleem.
Summary
Zie hier hoe je het trackpad van je MacBook Pro 13" Touch Bar met vier Thunderbolt-poorten uit 2019 vervangt.