Ga door naar hoofdinhoud

Wijzigingen in MacBook Pro 13" met Twee Thunderbolt-poorten 2019 Vervanging van de batterij introductie

Bewerking door Thomas Keulemans

Bewerking goedgekeurd door Thomas Keulemans

Voor
Na
Ongewijzigd
Thing
Batterij
Title
MacBook Pro 13" met twee Thunderbolt-poorten 2019 Vervanging van de batterij
Introduction
Gebruik deze handleiding om de vastgelijmde batterij van je MacBook Pro veilig te verwijderen met behulp van een iFixit-kit met lijmverwijderaar. De lijmverwijderaar zal de lijm die de batterij vasthoudt oplossen, waardoor je deze gemakkelijker kunt verwijderen.
'''iFixit's lijmverwijderaar is ontvlambaar.''' Voer deze procedure uit in een goed geventileerde ruimte. Rook niet tijdens het proces en voer deze reparatie ook niet uit in de buurt van een open vuur.
Het vervangen van de batterij vereist geen verwijdering van het logic board, wat deze procedure een heel stuk makkelijker maakt.
'''Om de kans op schade te minimaliseren, zet je je MacBook aan en laat je de batterij volledig ontladen voordat je met deze procedure begint.''' Een geladen lithium-ion batterij kan een gevaarlijke en oncontroleerbare brand veroorzaken als deze per ongeluk wordt doorboord. Neem, als je batterij gezwollen is [[What to do with a swollen battery|extra voorzorgsmaatregelen|new_window=true]].
'''Let op''': de oplossing die je gebruikt om de lijm onder de batterij op te lossen kan sommige soorten plastic beschadigen. Volg alle instructies op en wees voorzichtig bij het toedienen van de lijmverwijderaar.
Conclusion
'''Om je toestel weer in elkaar te zetten, volg je deze instructies in omgekeerde volgorde.'''
Breng je e-afval naar een [[E-Waste|R2 of e-Stewards gecertificeerde recycler|new_window=true]].
Ging je reparatie niet zoals gepland? Bezoek dan de pagina over [[Troubleshooting Problems After a Repair|probleemoplossing|new_window=true]] of zoek of stel je vraag op ons [https://www.ifixit.com/Answers/Device/MacBook%20Pro%2013%22%20Two%20Thunderbolt%20Ports%202019|antwoordenforum] en vind de juiste hulp voor het oplossen van je probleem.
Summary
Verwijder en vervang de vastgelijmde, primaire batterij in je Touch Bar MacBook Pro (13-inch, 2019, twee Thunderbolt 3-poorten).