Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Winkel

Inleiding

Dit is een vooraf vereiste handleiding! Deze handleiding is onderdeel van een andere procedure en is niet bedoeld om los te worden gebruikt.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Pak de PS4 met beide handen vast langs de opening in de bovenste behuizing. Duw de glimmende kant van de bovenste behuizing met je duimen weg totdat deze los komt en naar de zijkant beweegt. Til de glimmende zijde van de bovenste behuizing omhoog en naar achteren om deze van de PS4 te verwijderen.
    • Pak de PS4 met beide handen vast langs de opening in de bovenste behuizing.

    • Duw de glimmende kant van de bovenste behuizing met je duimen weg totdat deze los komt en naar de zijkant beweegt.

    • Til de glimmende zijde van de bovenste behuizing omhoog en naar achteren om deze van de PS4 te verwijderen.

  2. Verwijder de 6.5 mm lange Phillips-schroef die de beugel op de harde schijf aan de behuizing bevestigt. Verwijder de 6.5 mm lange Phillips-schroef die de beugel op de harde schijf aan de behuizing bevestigt.
    • Verwijder de 6.5 mm lange Phillips-schroef die de beugel op de harde schijf aan de behuizing bevestigt.

  3. Trek de beugel over de harde schijf uit de behuizing. Wees voorzichtig en zorg dat je de harde schijf niet laat vallen. De onderdelen in de harde schijf zijn erg kwetsbaar en vatbaar voor valschade. Wees voorzichtig en zorg dat je de harde schijf niet laat vallen. De onderdelen in de harde schijf zijn erg kwetsbaar en vatbaar voor valschade.
    • Trek de beugel over de harde schijf uit de behuizing.

    • Wees voorzichtig en zorg dat je de harde schijf niet laat vallen. De onderdelen in de harde schijf zijn erg kwetsbaar en vatbaar voor valschade.

Conclusie

en nl

100%

Begin met vertalen ›

Sam Omiotek

Lid sinds: 25-02-19

19.299 Reputatie

Team

iFixit Lid van iFixit

Community

133 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 0

Afgelopen 7 dagen: 0

Afgelopen 30 dagen: 2

Altijd: 47