Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Het achterste paneel is een essentieel onderdeel dat moet worden verwijderd voordat vrijwel iedere reparatie kan worden uitgevoerd. Dit paneel is door middel van magneten verbonden met de voorkant, dus het kan zijn dat deze sluit nadat deze is geopend. Wees ook bewust van het feit dat er aan de zijkant van het paneel aansluitingen zitten die ervoor kunnen zorgen dat je het paneel beschadigt als je deze probeert te verwijderen. Volg de instructies om het achterste paneel van de laptop veilig te kunnen verwijderen.

Onderdelen

Geen onderdelen opgegeven.

  1. Zorg dat je laptop is uitgeschakeld voordat je begint met de procedure om ongelukken en schade te voorkomen. Schroef de 0.3 mm lange Phillips schroeven in het achterste paneel met behulp van de PH1 schroevendraaier los.
    • Zorg dat je laptop is uitgeschakeld voordat je begint met de procedure om ongelukken en schade te voorkomen.

    • Schroef de 0.3 mm lange Phillips schroeven in het achterste paneel met behulp van de PH1 schroevendraaier los.

  2. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  3. Wees voorzichtig en zorg ervoor dat je het paneel niet breekt op de plekken waar de USB-poort en de stroomkabelpoort zich bevinden. Steek je openingstool tussen het achterste paneel en de laptop om deze open te wrikken. Het achterste paneel is magnetisch verbonden aan de voorkant van de laptop, dus het kan voorkomen dat je de openingstool langs de gehele lengte van het paneel moet gebruiken.
    • Wees voorzichtig en zorg ervoor dat je het paneel niet breekt op de plekken waar de USB-poort en de stroomkabelpoort zich bevinden.

    • Steek je openingstool tussen het achterste paneel en de laptop om deze open te wrikken.

    • Het achterste paneel is magnetisch verbonden aan de voorkant van de laptop, dus het kan voorkomen dat je de openingstool langs de gehele lengte van het paneel moet gebruiken.

    • Til het paneel vanaf de voorkant van de laptop af.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Nicholas Caswell

Lid sinds: 19-10-17

108 Reputatie

1 Handleiding geschreven

Team

UMass Dartmouth, Team S3-G2, Bailey Fall 2017 Lid van UMass Dartmouth, Team S3-G2, Bailey Fall 2017

UMASSD-BAILEY-F17S3G2

3 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 1

Afgelopen 7 dagen: 3

Afgelopen 30 dagen: 13

Altijd: 558