Ga door naar hoofdinhoud

Repareer je spullen

Recht op reparatie

Onderdelen & Gereedschap

Inleiding

Deze handleiding over het verwijderen van de batterij is vrij rechtdoorzee. Wees voorzichtig bij het werken in de buurt van de connector tussen de batterij en de laptop. Zorg er ook voor dat de laptop is uitgeschakeld voordat je met deze handleiding aanvast.

  1. Zorg dat je laptop is uitgeschakeld voordat je begint met de procedure om ongelukken en schade te voorkomen. Schroef de 0.3 mm lange Phillips schroeven in het achterste paneel met behulp van de PH1 schroevendraaier los.
    • Zorg dat je laptop is uitgeschakeld voordat je begint met de procedure om ongelukken en schade te voorkomen.

    • Schroef de 0.3 mm lange Phillips schroeven in het achterste paneel met behulp van de PH1 schroevendraaier los.

  2. Wees voorzichtig en zorg ervoor dat je het paneel niet breekt op de plekken waar de USB-poort en de stroomkabelpoort zich bevinden. Steek je openingstool tussen het achterste paneel en de laptop om deze open te wrikken. Het achterste paneel is magnetisch verbonden aan de voorkant van de laptop, dus het kan voorkomen dat je de openingstool langs de gehele lengte van het paneel moet gebruiken.
    • Wees voorzichtig en zorg ervoor dat je het paneel niet breekt op de plekken waar de USB-poort en de stroomkabelpoort zich bevinden.

    • Steek je openingstool tussen het achterste paneel en de laptop om deze open te wrikken.

    • Het achterste paneel is magnetisch verbonden aan de voorkant van de laptop, dus het kan voorkomen dat je de openingstool langs de gehele lengte van het paneel moet gebruiken.

    • Til het paneel vanaf de voorkant van de laptop af.

  3. Nintendo Switch-kits

    Een snelle oplossing die je weer mee laat doen

    Koop Switchkits

    Nintendo Switch-kits

    Koop Switchkits
  4. De batterij zit in de rechter onderhoek van de laptop. Verwijder de vier 0.5 mm lange Phillips schroeven bij de batterij met behulp van de PH1 schroevendraaier. Verwijder de vier 0.5 mm lange Phillips schroeven bij de batterij met behulp van de PH1 schroevendraaier.
    • De batterij zit in de rechter onderhoek van de laptop.

    • Verwijder de vier 0.5 mm lange Phillips schroeven bij de batterij met behulp van de PH1 schroevendraaier.

  5. Trek niet aan de kabel of aan de batterij. Trek, in plaats daarvan, met gelijke kracht aan de aansluiting. Til de batterij op en trek de gebundelde kabelaansluiting er voorzichtig uit.
    • Trek niet aan de kabel of aan de batterij. Trek, in plaats daarvan, met gelijke kracht aan de aansluiting.

    • Til de batterij op en trek de gebundelde kabelaansluiting er voorzichtig uit.

Conclusie

100%

Begin met vertalen ›

Alec Bonnell

Lid sinds: 18-10-17

434 Reputatie

Team

UMass Dartmouth, Team S3-G2, Bailey Fall 2017 Lid van UMass Dartmouth, Team S3-G2, Bailey Fall 2017

UMASSD-BAILEY-F17S3G2

3 Leden

Voeg opmerking toe

Weergavestatistieken:

Afgelopen 24 uren: 1

Afgelopen 7 dagen: 11

Afgelopen 30 dagen: 41

Altijd: 1,363